Portal ForexClub.pl używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej. Więcej informacji w polityce prywatności.

FAQ

Najczęściej pojawiające się pytania odnośnie Dukascopy.

Pytania ogólne

1.Czy Dukascopy Bank to broker ECN i każdy rodzaj kont ma dostęp do rynku międzybanowego?
2.Czy mogę wysłać skany dokumentów do Dukascopy Bank by otworzyć rachunek?
3.Czy mogę wpłacić depozyt z innego konta bankowego niż moje?
4.Ile trwa zaksięgowanie wpłaty?
5.Czy mogę dokonać wpłaty inną metodą niż przelew bankowy?
6.Ile kosztuje wpłata i wypłata środków?
7.Czy prowadzenie konta wiąże się z jakimiś dodatkowymi opłatami?
8.Jaki jest spread na platformie Dukascopy Bank?
9.Jaka jest minimalna wartość transakcji?
10.Czy na platformie Dukascopy Bank możliwy jest hedging?
11.Czy w Dukascopy Bank można skalpować lub grać pod dane makroekonomiczne?
12.Straciłem połączenie z Internetem, a mam zostawione otwarte pozycje – co mogę zrobić w takim przypadku?
13.Czy Dukascopy Bank gwarantuje wykonanie zleceń Stop Loss?
14.Gdzie mogę zobaczyć ile wyniosły mnie prowizje?

_____________

Pytania ogólne

1. Czy Dukascopy Bank to broker ECN i każdy rodzaj kont ma dostęp do tej technologii?

Tak, Dukascopy Bank jest brokerem ECN i dzięki technologii SWFX - Swiss FX Marketplace zlecenia są realizowane bezpośrednio na rynku z drugą stroną transakcji. Mamy dostęp do tego rynku niezależnie od rodzaju rachunku oraz wpłaconego kapitału (min. 5000 USD).

Do góry

2. Czy mogę wysłać skany dokumentów do Dukascopy Bank by otworzyć rachunek?

Nie. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć do siedziby brokera w formie papierowej, np. pocztą, kurierem.

Do góry

3. Czy mogę wpłacić depozyt z innego konta bankowego niż moje?

Nie. Nie są akceptowane depozyty od osób trzecich oraz z innego konta bankowego niż to, które zdefiniowaliśmy podczas otwierania rachunku w Dukascopy Bank.

Do góry

4. Ile trwa zaksięgowanie wpłaty?

Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 2-5 dni robocze (w zależności od banku). W przypadku przelewu do polskiego banku to ok. 1 dnia roboczego.

Do góry

5. Czy mogę dokonać wpłaty inną metodą niż przelew bankowy?

Tak, można zasilić swoje konto kartą kredytową/debetową.

Do góry

6. Ile kosztuje wpłata i wypłata środków?

Dukascopy Bank nie pobiera żadnych opłat z tytułu transferu środków. Koszty tych transakcji uzależnione są tylko i wyłącznie od banków i wynikają z ich cenników. Wypłata środków uzależniona jest od waluty depozytowej konta - szczegóły dostępne TUTAJ - na dole strony.

Do góry

7. Czy prowadzenie konta wiąże się z jakimiś dodatkowymi opłatami?

Jeśli przez 90 dni rachunek nie jest używany i nie są wykonywane na nim żadne operacje Dukascopy Bank pobiera z niego 50 CHF (jeśli na koncie nie ma środków nie powstaje debet). Wyjściem jest zamknięcie rachunku jeśli nie planujemy go używać lub dokonanie co 90 dni dowolnej transakcji na 1000 jednostek.

Do góry

8. Jaki jest spread na platformie Dukascopy Bank?

W Dukascopy Bank, który jest brokerem ECN, spread jest rynkowy i wynika z jego aktualnej płynności (zmienności i obrotu), co oznacza, że spready zaczynają się od 0 pips. Dukascopy Bank dokłada wszelkich starań by zapewnić klientom maksymalną możliwą płynność i zaoferować jak najniższe spready.

Do góry

9. Jaka jest minimalna wartość transakcji?

Minimalnym wolumenem transakcji jest 0.001 mln, czyli 1 000 jednostek waluty bazowej. Należy jednak mieć na uwadze, że im większy wolumen transakcji tym większe prawdopodobieństwo jej zrealizowania i to bez poślizgu cenowego.
Nie ma górnego ograniczenia wolumenu transakcji.

Do góry

10. Czy na platformie Dukascopy możliwy jest hedging?

Tak.

Do góry

11. Czy w Dukascopy Bank można skalpować lub grać pod dane makroekonomiczne?

Jak najbardziej. Nie ma w tej kwestii żadnych zakazów czy ograniczeń.

Do góry

12. Straciłem połączenie z Internetem, a mam zostawione otwarte pozycje – co mogę zrobić w takim przypadku?

Jeśli nie mamy awaryjnego łącza internetowego możemy skorzystać z linii alarmowej Dukascopy Bank. Za jej pomocą można zlecić modyfikację lub zamknięcie zlecenia. W tym celu należy zadzwonić na numer +41 (0) 22 799 4848. Linia czynna jest całą dobę w czasie funkcjonowania rynku.

Do góry

13. Czy Dukascopy Bank gwarantuje wykonanie zleceń Stop Loss?

Tak, wykonanie tych zleceń jest gwarantowane w normalnych warunkach rynkowych (nie dotyczy to luk cenowych).

Do góry

14. Gdzie mogę zobaczyć ile wyniosły mnie prowizje?

Koszty prowizji pozycji można sprawdzić w "Position report" (odnośnik jest na platformie). Stawki te nie uwzględniają rabatu, który zwracany jest na początku kolejnego miesiąca.

Do góry

Otagowano jako: #dukascopy faq, #faq, #odpowiedzi na pytania


test